Wednesday, April 13, 2011

Savanyú káposzta ágyon sült csirkecombok

chicken-legs-on-a-bed-of-sauerkraut
A combokat előbb fél órára bepácoltam (angol mustár, natúr joghúrt, paradicsompüré, Vega-Mix), majd egy kerámiatálba tettem, meghintettem kevés teneri sóvál és pici vizet öntöttem alá, majd sütőpapírral letakartam és 180 °C-on egy órát 'elősütöttem'.

Közben el(ő)készítettem a káposztát. Két nagy fej vöröshagymát vékonyra felszeleteltem és kevés olívaolajon megfonnyasztottam, majd halványan megbarnítottam. Hozzáadtam az átöblített, kinyomkodott savanyú káposztát. Fűszereztem: babérlevél, finomra vágott fokhagyma, őrölt fűszerkömény, egész köménymag, Vega-Mix. Végül adtam hozzá egy kevés paradicsompürét és felöntötem némi vízzel. Fedő alatt, lassú tűzön időnként meg-megkavargatva fél órát főztem.

A csombokat kiszedtem a tálból, majd leterítettem a káposztát, ráhelyeztem a combokat és további fél órára visszatettem a sütőbe, a sütőpapírral együtt.

Kiadós, ízletes vacsora lett belőle. Férj nem győzte dícsérni. Meg is ettük az egészet ;-)

1 comment:

Aniko said...

Hu de megennèm!!! Ezer ève hogy nem eszek kàposztàt!!
Koszi a làtogatàst!!
Szia
Anikò