Friday, August 26, 2011

Summer juice (alma-málna-menta)

apple-raspberry-mint-juice
A wagamama negyedévente szezonális kínálattal egészíti ki az amúgy is változatos menüt. Egy-egy évszakhoz 'special juice' is készül. A tavasziban a gyömbér és a lime dominált, az idei nyáriban a málna és a menta! Pompás párosítás, bársonyos málnaíz mentás kiemeléssel.

Az almát (jobb a leves, a kásás almától túl sűrű lesz) és pár szál mentát gyümölcscentrifugával kifacsartam. A friss málnát és a leveleire tépkedett mentát botmixerrel pürésítettem. Végül a málna-menta pépet felöntöttem az almalével. Átkevertem, magas poharakba töltöttem és szívószálat tettem bele.

A mentaíz nem lett annyira intenzíz, mint az étteremben, talán cseppeket használnak?!

Tipp: Flu Fighter Smoothie, Céklás nyers dzsúsz

fresh-raspberry-and-mint

4 comments:

Petra said...

Van málnám is, mentám is. Hurrá! Ha hazaérek elkészítem. :)))

Zazuza's Gulaschsuppe said...

just made a goji berry smoothie. also excellent! thanks for visiting my blog, do come again :)

wanna said...

Igazi, csodás hűsítő ital! Én is sok mentát használok, teához, limonádéhoz, nagy csokor mentával elég intenzív hatás érhető el.

Anazar said...

Petra, egészségedre!!

Zazuza, thanks for dropping by, goji berry sounds good to me, I had it for breakfast with my porridge this morning ;))

Wanna, igen, pompás frisstő, üde málna, friss menta :)