Friday, August 03, 2012

Cocoa-yogurt-banana muffin

cocoa-yogurt-banana-muffin
Joghurt alapú kakaós muffin banánnal,
kesudióval, teljes kiőrlésű lisztből

Hozzávalók (13 nagyobb db-hoz):
1/2 csésze tönkölybúzaliszt
1 1/2 csésze teljes kiőrlésű rozsliszt
1/4 csésze kakaó
1 tk. szódabikarbóna
1/2 tk. sütőpor
2 ek. finomítatlan nádcukor
csipet só
csipet őrölt fahéj
1 csésze natúr joghurt (Greek style)
1/4 csésze tej
1/3 csésze szőlőmagolaj
2 db tojás
3 kisebb banán

A száraz hozzávalókat (liszt, kakaó, szódabikarbóna, sütőpor, cukor, só, fahéj) összekevertem. A joghurt, tej, olaj és felvert tojás mixet a liszthez adtam, végül belekevertem a villával pépesített banánt is. A tésztát muffinpapírba kanalaztam, meghintettem darabolt kesudióval, majd 180 °C-ra előmelegített sütőbe toltam, és 35 percig sütöttem. Rácsra szedtem, hagytam langyosra hűlni.

Inspiration: CupcakeCreations, Culpitt;

cocoa-yogurt-banana-wholemeal-muffin
Tipp: Epres muffin, Almás-fahéjas muffin,
Lime-mák muffin, Cheddar muffin;

3 comments:

The Hungry Herbalist said...

Tetszik a recept, no meg a papír is!

Anazar said...

A papír Fallon-os (Culpitt - Blue Printed Baking Case), de hiába 'made from a heavy duty paper', a színét tartja, a formáját nem...

Erika said...

sajnos ezek ilyenek,nekem még a szìn sem szokott maradni:-)