Friday, August 03, 2012

Pecan-maple-banana muffin

pecan-maple-banana-muffin
Pekándiós-juharszirupos muffin banándarabokkal

Hozzávalók (9 db-hoz):
1 1/2 csésze tönkölybúzaliszt
2 tk. sütőpor
2 ek. finomítatlan nádcukor
csipet só
1/3 csésze szőlőmagolaj
1 db tojás
1/3 csésze tej
1 ek. juharszirup
nagy marék pekándió
2 kisebb banán

A száraz hozzávalókat (liszt, sütőpor, cukor, só) összekevertem. Az olaj, felvert tojás, tej és juharszirup mixet a liszthez adtam. Beleszórtam a durvára aprított pekándiót, elkevertem, végül óvarosan beleforgattam a felkockázott banánt is. A tésztát muffinpapírba kanalaztam, meghintettem darabolt pekándióval, majd 200 °C-ra előmelegített sütőbe toltam, és aranybarnára sütöttem. Rácsra szedtem, hagytam langyosra hűlni.

Inspiration: CupcakeCreations;

maple-pecan-banana-muffin
Tipp: Epres muffin, Almás-fahéjas muffin, Lime-mák muffin,
Cheddar muffin, Kakaó-joghurt-banán muffin;

3 comments:

Éva said...

De nagyon finom lehet, guszta! Örülök hogy ismét itt vagy!

Erika said...

Én is örülök!:) Welcome back!

Anazar said...

Éva, Erika, köszönöm ;-)