Friday, December 28, 2012

Csicseriborsós-spenótos garnélasaláta

chickpea-spinach-prawn-salad
Fehérjében gazdag saláta, spenótban található javakkal dúsítva

Kell hozzá:
főtt csicseriborsó
főtt garnéla
friss spenótlevelek
fokhagyma
chilipehely
tengeri só
frissen őrölt bors
citrom

A megfőzött és lecsepegtetett garnélát megszórtam vékonyra szeletelt fokhagymával és egy kevés chilipehellyel, majd pár csepp olívaolajon átpároltam. Egy nagyobb tálba kiszedtam, és hagytam kinűlni.

Az átmosott, kinyomkodott friss spenótleveleket durvára aprítottam, fedő alatt megpároltam (2-3 perc, épp csak összeessen), majd a garnélához kevertem. Hozzáadtam a lecsepegtetett csicseriborsót. Kevés olívaolajjal, pár csepp citrommal, tengeri sóval, frissen őrölt borssal ízesítettem. Az intenzívebb íz kedvéért mehet még rá egy gerezd fokhagyma és egy kis chilipehely is. Előre elkészíthető. Kitűnő hideg saláta svédasztalra. Magában vagy köretként egyaránt fogyasztható.

No comments: