Sunday, January 27, 2013

Chiás joghurt datolyával

chia_yogurt_with_dates
Probiotikus natúr joghurt chia maggal és datolyával

Kell hozzá: 200 ml natúr joghurt (Green style), 1 db probiotikus kapszula, 1 ek. chia mag, 4-5 szem datolya.

A kapszula tartalmát a natúr joghurthoz kevertem, hozzáadtam a chia magot, elkevertem, majd megszórtam apróra kockázott datolyával.

[i] Az 'azték kincs'-nek számító chia mag (amilyen apró olyan jótékony) amellett, hogy esszenciális aminosavak, antioxidánsok, gyulladásgátló anyagok, kalcium, vas és rost kiváló forráss, jelentős energiaforrás is egyben. Pont amire szükségünk van reggelente. Nálam ez a 'fogás' desszertként is megállja a helyét.

3 comments:

wanna said...

Tetszik, veszek chia-magot :)

kovtama said...

A chia magot sosem próbáltam, eljött az ideje! köszi az ismertetőt is a magról:)

Anazar said...

Wanna, Kovtama, csak ajánlani tudom a chia-t, sütni is lehet vele ;-)