Wednesday, January 30, 2013

Gombás-chorizós tagliatelle

mushroom_chorizo_tagliatelle
Gyors ebéd-vacsora, mire kifő a tészta, megvan a feltét is

Kell hozzá: tészta (tetszés szerint), 2-3 ujjnyi chorizo, 5-6 fej gomba, 2-3 gerezd fokhagyma, 1 db paradicsom, frissen őrölt bors.

A tésztát forrásban lévő vízbe dobtam. A chorizónak lehúztam a bőrét, majd felkockáztam. Közepes lángon kipirítottam, rádobtam a vékonyra felszeletelt gombát. Fedővel letakartam, és 2-3 percig hagytam párolódni. Levettem a fedőt, megvártam amíg elfő a leve, majd hozzáadtam a vékonyra gyalult fokhagymát, egy-két percig pirítottam, végül hozzáadtam a felkockázott paradicsomot. Hagytam, hogy összeessen és egy kis levet eresszen. Közben leszűrtem a tésztát, és már tálaltam is. Frissen őrölt borssal meghintettem. Presto!

mushroom_chorizo_tagliatelle

Villámgyors tészta-ötletek:
Joghurtos csirkemell spagetti
Mustáros csirkemell spagetti
Kukoricás csirkemell spagetti
Újhagymás-paradicsomos csirkemell farfalle

2 comments:

Györgyi said...

Imádom az ilyen tésztákat:) Kipróbálós:)

Anazar said...

Janka, örülök, hogy megtetszett ;-)