Monday, March 25, 2013

Fűszeres csirkecsíkok rizskörettel

cajun_spiced_chicken
Ismét egy minimál-hozzávalós villámebéd.

Kell hozzá: filézett csirkemell, fokhagyma, olívaolaj, cajun fűszerkeverék, hosszú szemű rizs, vadrizs, kurkuma.

A rizst (1 nagyobb marék fehér és 1 ek. vadrizs) alaposan átmostam, majd bő friss vízben (hogy jó ujjnyira ellepje), késhegynyi kurkumával feltettem főni.

A csirkemellet felcsíkoztam, forró serpenyőbe dobtam, sóztam, borsoztam és fedő alatt hagytam, hogy 'kifője' a levét. Amikor elfőtt a leve és szépen kifehéredett, mefordítottam őket, majd megcsorgattam kevés olívaolajjal, meghintettem cajun fűszerkeverékkel és vékonyra szeletelt fokhagymával. Fedő alatt készre sütöttem. Mire a másik oldala is szép színt kapott a rizs is elkészült.

[i] Cajun-fűszerkeverék: őrölt bors, kömény, mustár, pirospaprika, chili, oregánó, kakukkfű, tengeri só, fokhagyma és hagyma.

3 comments:

Kati said...

Imádom az ilyen gyors és egyszerű kajákat:)

Tiffanylda said...

Isteni! Vittem!:)

Anazar said...

Kati, gyors, egyszerű, finom, laktató - ideális hétköznapokra ;-)

Tiffanlda, vigyed csak, jó étvágyat hozzá :-)