Friday, December 27, 2013

Áfonyás-almás lila káposzta

red_cabbage_salad
Édeskés-savanykás ízvilágú lila káposzta saláta

Kell hozzá:
lila káposzta
édeskömény
ságarépa
alma
zöldhagyma
olívaolaj
rizsecet
balzsamecet
aszalt áfonya (cukormentes)

A lila káposztát szép vékonyra felszeleteltem. Meglocsoltam rizsecettel és negyed órá pihentettem. Felforrósítottam egy serpenyőt, rádobtam a káposztá, megcsorgattam egy kevés olívaolajjal és 5-6 percig pároltam, hogy épp csak elveszítse keménységét, de még ropogós maradjon. Egy nagy tálban hagytam kihűlni. Adtam hozzá vékonyra szeletelt édesköményt, reszelt sárgarépát, almaszeleteket, zöldhagyma darabokat. Vékonyan megcsorgattam olívaolajjal. Pár csepp balzsamecettel ízesítettem, végül hozzákevertem az aszalt áfonyát. Jó étvágyat!

Tipp: Aranyló quinoa diófélékkel

No comments: