Saturday, May 17, 2014

Bennesajtos omlett

hidden_cheddar_cheese_omelette
Hétvégén jöhet egy kis extraLARGE reggeli a porridge mellé

Kell hozzá:
3 db tojás
2-3 ek. finomra reszelt Cheddar sajt
1 csapott ek. hajdinaliszt (gluténmentes)
1 kk. kókuszpálmacukor/kókuszvirágnektár
csipet só
csipet szódabikarbóna
kevés kókusztej
fél tk. kókuszolaj


A tojást villával felvertem. A liszthez adtam a sót, cukrot, szódabikarbónát, elkevertem, majd kisebb adagokban a felvert tojáshoz adtam, végül a Cheddar sajtot. Kevés tejjel felöntöttem. Ebből az adagból 2-3 omlett lesz (serpenyő méretétől függően).

A serpenyőt felhevítettem (közepes), beletettem a kókuszolajat, majd amikor megolvadt ráöntöttem egy adag (felét vagy harmadát, attól függ, hogy kisebb vagy nagyobb serpenyőben sütöm éppen). Megszilárdult az alja, és megfordítottam, majd a másik oldalát is aranybarnára sütöttem. Még forrón tálaltam. Jó étvágyat!

No comments: