Saturday, May 24, 2014

Mr.Z ihlette reggeli gyümölcsös porridge

fruit_porridge
Krémes porridge friss gyümölccsel

Nincs reggel porridge nélkül! Ami megadja a napnak az egészséges és tápláló (healthy-hearty) alapot, az egy kiadós tányér, kellően meleg zabkása.

A vízben, csipet sóval főtt alap recepten túl kipróbáltam már jónéhány változatot (nézd csak meg a zabpehely címkét), de a jó pap holtig tanul, és mindig van új a nap alatt, mert Mr.Z olyat mutatott, hogy a szám is tátva maradt, annyira ízletes!! Került már korábban is friss gyümölcs a porridge-ra, de nem vett le túlzottan a lábamról. Ám ha még tálalás előtt bele kerül, már egészen más tészta.

A zabpelyhet vízben közel készre főztem (8 bő ek.-hoz 2 pohár víz), majd meghintettem őrölt fahéjjal, elkevertem. Adtam hozzá 1 db vékonyra felkarikázott banánt, és 1 db egészen vékonyra szeletelt, savanykás, hámozott almát, elkevertem, majd lehúztam a tűzről és belekarikáztam 4-5 db szamócát, végül belekevertem 1 tk. kókuszolajat. Pazar!! Az alma kellően megpuhul, a banántól kellően édes, a édes-savanykás játék pedig egyenesen lenyűgöző. Jó étvágyat!

No comments: